pracovník/pracovnice v sociálních službách v sociálně terapeutické dílně
NADĚJE nabízí volné pracovní místo v oboru zdravotnictví na pozici pracovník/pracovnice v sociálních službách v sociálně terapeutické dílně. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 31.5.2026 s ohodnocením 25 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné (vyučen). Místem pracoviště je NADĚJE, pracoviště Litoměřice, Sociálně terapeutická dílna, okres Litoměřice. Nástup možný od 1.6.2025. Další informace vám poskytne Monika Slavíčková, e-mail: monika.slavickova@nadeje.cz.
Poznámka zaměstnavatele
NABÍZÍME:
- zázemí velké celostátní organizace působící po celé ČR, která poskytuje pomoc lidem v nouzi již od roku 1990
- zaměstnání na plný úvazek s dlouhodobou perspektivou
- práci v příjemném prostředí a v malém kolektivu
- jednosměnný provoz
- místo výkonu zaměstnání: Litoměřice
- od 25.000Kč hrubého měsíčně
- možnost prodloužení pracovní smlouvy
benefity:
- výhodný tarif Vodafone
- dog friendly office
- 6 týdnů dovolené
- podpora vzdělávání i osobnostního růstu
- individuální i týmové supervize
POŽADUJEME:
- vzdělání odpovídající zákonu o sociálních službách č. 108/2006 Sb.
- popř. ochota si požadované vzdělání doplnit
- zkušenosti s cílovou skupinou výhodou
- manuální zručnost
- řidičský průkaz skupiny B
- spolehlivost
- sociální cítění
- občanská bezúhonnost
- ztotožnění s posláním organizace
NÁSTUP: 1.6.2025
Strukturovaný životopis a přihlášku do výběrového řízení zasílejte na adresu NADĚJE, Pražská 14, 41201 Litoměřice nebo e-mailem na monika.slavickova@nadeje.cz , do předmětu uveďte zkratku RD STD PSS.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
NADĚJE
Místo výkonu práce:
Litoměřice
Platové ohodnocení:
25 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Pracovní poměr:
1.6.2025 – 31.5.2026
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Monika Slavíčková, pesonalista
E-mail: monika.slavickova@nadeje.cz
Referenční číslo ÚP:
31049320731
Poslední aktualizace:
2. 4. 2025